Nordic Zen

ARTICOLE

Cetatea și Biserica fortificată Prejmer – Patrimoniu UNESCO

Știai că, Cetatea Prejmer, care adăposteşte și Biserica Evanghelică Săsească Fortificată din localitate, denumită și bijuteria Transilvaniei, este una dintre cele mai bine păstrate fortificaţii din Europa dar şi cel mai vechi monument istoric din județul Braşov? Acest obiectiv turistic este inclus în Patrimoniul Mondial UNESCO și singurul loc din România notat cu trei stele …

Cetatea și Biserica fortificată Prejmer – Patrimoniu UNESCO Read More »

Vizitează cel mai frumos sat din România -Viscri

Viscri este un sat mic, populația nu depășește câteva sute de locuitori, dar atrage anual zeci de mii de turiști, fiind unul dintre cele mai frumoase sate săsești din Transilvania, aparținând Patrimoniului Mondial UNESCO. Imediat ce faci primul pas aici te simți ca într-un muzeu imens în aer liber. Fiecare căsuță spune o poveste, fiecare …

Vizitează cel mai frumos sat din România -Viscri Read More »

Am găsit raiul în Munții Făgăraș și un pic din Elveția – Cabana Valea Sâmbetei

Am așteptat cu nerăbdare să vină primăvara, să putem începe să cutreierăm prin munți. Recunosc, pozele cu milioane de brândușe, care tot apăreau pe rețelele de socializare, m-au făcut să fiu și mai nerăbdătoare. Așadar, sâmbată – 15.05.2021, am plecat să găsim și noi „raiul” ascuns, din Munții Făgăras. Pentru un scurt rezumat al călătoriei …

Am găsit raiul în Munții Făgăraș și un pic din Elveția – Cabana Valea Sâmbetei Read More »

Top 3 locuri pe care trebuie să le vizitezi lângă Brașov

Ne plac foarte mult ieșirile în natură și mai ales ne place să descoperim locuri frumoase din România. Weekend-ul trecut am ales să ne plimbăm în județul Brașov și am întemeiat un clasament al celor mai frumoase locuri pe care le-am vizitat și pe care ți le recomandăm și ție să le vizitezi. 1.Complexul Geologic …

Top 3 locuri pe care trebuie să le vizitezi lângă Brașov Read More »

Top 5 atracții inedite de vizitat aproape de Sibiu

1. Ferma de cerbi și ciute Poiana Neamțului La doar 45 km de Sibiu, respectiv 130 km de Brașov, situată într-un paradis, pe Valea Avrigului, ferma de cerbi găzduiește un numar impresionant de cerbi și ciute, care îți vor manca la propriu din palmă. A fost o experiență cu adevărat inedită pentru noi, nu ne …

Top 5 atracții inedite de vizitat aproape de Sibiu Read More »

Lacul Vulturilor – Traseu scurt în Munții Siriu

Astăzi am să vă povestesc despre un loc deosebit de frumos și foarte drag nouă. Vom parcurge împreuna aproximativ 30.000 pași virtuali în 6 ore și jumătate, pe un traseu destul de solicitant (pentru cei ca noi care sunt sedentari în timpul săptămânii) și vom ajunge la Lacul Vulturilor, situat la altitudinea de 1420 m.

Așezările rupestre din Țara Luanei – Rătăciți în munții Buzăului!

Am plecat dimineața devreme plini de energie să ajungem în Țara Luanei din Munții Buzăului (Athosul românesc), situată la doar 160 km de București, în localitatea Nucu, foarte aproape de Buzău. Pentru un scurt rezumat al călătoriei vizualizează clipul de mai jos, iar pentru întreaga experiență citește tot articolul! Susține-ne și achiziționează ceva din magazinul …

Așezările rupestre din Țara Luanei – Rătăciți în munții Buzăului! Read More »

Babele de la Ulmet și Trovanții – Obiective turistice Buzău

Dornici de aventură am plecat să explorăm fundul mării preistorice, dispărute în urmă cu 13 milioane de ani, acolo unde dorm liniștite Babele de la Ulmet. Pentru un scurt rezumat al călătoriei vizualizează clipul de mai jos, iar pentru întreaga experiență citește tot articolul ! Dacă vrei să ne susții aventurile, cumpără ceva din magazinul …

Babele de la Ulmet și Trovanții – Obiective turistice Buzău Read More »

Vulcanii Noroioși – Obiective turistice Buzău

Dornici de aventură am plecat pe „lună” să vizităm frații vulcanilor din Hawaii. Pentru un scurt rezumat al călătoriei vizualizează clipul de mai jos, iar pentru întreaga experiență citește tot articolul ! Dacă vrei să ne susții aventurile, cumpără ceva din magazinul nostru https://www.nordiczen.ro/ Itinerarul excursiei Am plecat din București la ora 07:00, iar la …

Vulcanii Noroioși – Obiective turistice Buzău Read More »

City break Bulgaria – Veliko Tărnovo

La mai puțin de 3 ore de București, Veliko Tărnovo poate fi o destinație grozavă și ieftină pentru un city break reușit. Drumul până acolo a fost foarte liber, rovinieta am achiziționat-o de la o gheretă poziționată imediat după vamă, ne-a costat 10 leva (aprox 24 lei), valabilă pentru tot weekendul, tot acolo am schimbat …

City break Bulgaria – Veliko Tărnovo Read More »

Cazanele Dunării – Traseu Ciucaru Mare

Recomand acest traseu tuturor, indiferent de vârstă, este spectaculos datorită nenumăratelor puncte de belvedere. Noi l-am parcurs în 2 ore (dus-întors), am întâlnit pe traseu și grupuri organizate cu turiști străini destul de învârstă, dar și mulți părinți cu copii. Marcajul traseului este foarte bun. Pregătește-ți aparatul foto și profită din plin de peisajele deosebite …

Cazanele Dunării – Traseu Ciucaru Mare Read More »